בשנים האחרונות צצה אטרקציה חדשה שכבשה את תחום האירועים והיא כמובן – צילום מגנטים. אטרקציה זו היא אומנם חדשנית יחסית וקיימת בשוק מזה כעשור, אך נראה כי לא מדובר בטרנד חולף אלה בטרנד שנהפך לחובה בכל סוג אירוע. אם עד לא מזמן היינו רגילים לראות את צילום המגנטים רק באירועים גדולים כמו חתונות ובר מצוות, כיום הדבר שונה לחלוטין וניתן למצוא גם צילום מגנטים ליום הולדת שנעשו שם ודבר ובכלל חובה בכל הפקת אירוע יום הולדת, בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת לילדים, בני נוער ואפילו מבוגרים. באירועים בהם ישנה אופציה של מגנטים לאירועים, אנשים רבים ממתינים בקוצר רוח לצלמים שיצאו לרחבה וידביקו את המגנטים על גבי הלוח המוכר והאהוב, על מנת לזכות במזכרת נהדרת מהאירוע המרגש.

כיצד עובד שירות צילום מגנטים לימי הולדת?

האטרקציה המוכרת היא פשוטה למדי ונחשבת לזולה יחסית ביחס להנאה המרובה שהיא מעניקה לאורחים המגיעים ליום ההולדת. אך כיצד זה עובד בפועל? במהלך חגיגת יום ההולדת מסתובב צלם מגנטים בין האורחים ומצלם אותם בזוויות ובפוזות שונות על פי דרישה, כך שללא ספק תוכלו להרוויח צלם שיתעד את החגיגה שלכם. לאחר שהצלם צילם כמות מסוימת של תמונות, הוא ניגש לחדר צדדי שבו יש את כל הציוד הדרוש לצורך הדפסת התמונות על גבי מגנטים. למעשה, את התמונות הוא מדפיס על גבי מדבקות ולאחר מכן את המדבקה הוא מדביק על גבי פלטת מגנט וחותך באמצעות מכשיר מיוחד את התמונות לריבועים.

למה אטרקציה זו נעשתה כל כך פופולרית בימי הולדת ובכלל בכל האירועים?

אנשים אוהבים מזכרות ובכלל סוגים שונים של מתנות כביכול "חינם", הרי בכל זאת אנו ישראלים. לכן, אנשים רבים מעוניינים לקבל מזכרת בלתי נשכחת מכל אירוע בו הם מופיעים ולהדביק את המגנטים על גבי המקרר בביתם או על גבי דלת הכניסה לביתם וכל פעם להיזכר באירוע המרגש שבו הם היו. אך כאשר מדובר בצילום מגנטים ליום הולדת, הדבר שונה לחלוטין, כיוון שניתן ליצור פעילות שונה ולתעד את הפעלות במצלמה ולחלק לכולם מזכרות נהדרות, לדוגמא – ניתן להביא שלל אקססוריז מדליקים ואפילו לערוך מופע דוגמנות בימי הולדת של בנות ולצלם כל אחת בנפרד ולאחר מכן כל חוגג יקבל מגנט אישי משלו למזכרת מיום ההולדת.

לסיכום: צילום מגנטים ליום הולדת הוא ללא ספק חוויה מושלמת לכל אירוע באשר הוא, גם אם מדובר בחגיגת יום הולדת ביתית או כל חגיגה במקום אחר, הרי בסופו של דבר האורחים כל כך ייהנו מיום ההולדת בשל האטרקציה הכיפית של הצילום ולמעשה המטרה שלכם שהאורחים ייהנו ולא יפסיקו לדבר על החגיגה שלם. לכן, צילום מגנטים ישדרג את האירוע שלכם ויעניק לאורחים חוויה מושלמת ומזכרת נהדרת.