לא סתם נאמר בשיר המפורסם "יום הולדת היא חגיגה נחמדת" אך כפי שאתם ההורים וודאי יודעים, עבורכם היא לא ממש חגיגה נחמדת, כיוון שעליכם להפיק אירוע של ממש על פי בקשת ילדיכם. ילדים בגיל 11 הם כבר ממש בוגרים ובעלי דעה משלהם והם כמובן יודעים בדיוק מה הם רוצים, הרי עולם האינטרנט חושף אותם לכל הפעילויות החדשניות בשוק והם רוצים את החגיגה המוצלחת ביותר, כזאת שתספק להם ולחבריהם הנאה רבה. אז בואו נראה על מה חשוב לשים דגש בעת ארגון יום הולדת לילדים בני 11.

בחירת מיקום מהנה ופרקטי

בעת חגיגת יום הולדת, חשוב לבחור מקום פרקטי שיאפשר לכם לרכז את כל הילדים בצורה נוחה. תוכלו לערוך את האירוע בביתכם הפרטי (במידה ויש לכם מקום), בפארק ציבורי, באולם המיועד לעריכת ימי הולדת, בלופטים מדליקים, בגינה פרטית ועוד מקומות שונים. בעת הבחירה, חשוב לבחור במקום מרווח שיאפשר לילדים לשבת בנוחות רבה וכזה גם שיתאים לאופי הפעילות שתבחרו ולכמות הילדים.

פעילות מהנה – חובה בכל יום הולדת

בחירת פעילות ליום הולדת לילדים בני 11, היא לא עניין של מה בכך, הרי הפעילות היא גולת הכותרת והיא זאת שתקבע את ההנאה של הילדים. לכן, חשוב לבחור בקפידה את הפעילות יחד עם ילד היום הולדת. לרשותכם מספר רב של אופציות: יום הולדת הישרדות, טאג לייזר, יום הולדת אולטרא, קרבות פיינטבול, פעילות ספורטיבית, פעילות אתגרית, יום הולדת ספא לבנות, יום הולדת רדיו, סדנאות מהנות של בישול ואפייה, סטנד-אפ יום הולדת דוגמניות, יום הולדת כדורגל ונראה כי הרשימה עוד ארוכה, פשוט לבחור מבין ההיצע הרב.

כיבוד ושתייה ליום הולדת

אחרי שארגנתם לוקיישן מתאים ובחרתם פעילות מאתגרת, זה הזמן המתאים ביותר לתכנן את הנשנושים והשתייה. אם אין לכם זמן לארגן, פשוט תוכלו להזמין בר מתוקים לימי הולדת שבהם יש מגוון רב של נשנושים מעוצבים בקפידה על פי קונצפט מסוים. ברים אלו הם ללא ספק מרשימים ויכולים לשדרג את האירוע שלכם פלאים. מעבר לכך, תוכלו להוסיף בר משקאות אקטיבי המתאים לימי הולדת לילדים בני 11 עם קוקטיילים ללא אלכוהול. לסיום, אל תשכחו לרכוש או לאפות עוגה מעוצבת ומרשימה עם כיתוב.

לסיכום: חגיגת יום הולדת לילדים בני 11 היא ללא ספק משימה מאתגרת אך על ידי שימת לב לכל פרט ופרט והגדרת תקציב אישי מראש, ילדיכם יוכל ליהנות מחגיגה בלתי נשכחת, כזאת שלא יפסיקו לדבר עליה כלל.