כמו שאין חגיגה בלי עוגה, כך אין חגיגה בלי בובת ענק ליום הולדת. בובות ענק ליום הולדת הן ללא ספק אטרקציה נהדרת שיכולה להוסיף המון לחגיגה ובכלל לאווירה בחלל. בדרך כלל, בובות ענק ליום הולדת היא אטרקציה נלווית להפעלה נוספת ביום ההולדת וחלק מההפקה והארגון אשר ההורים מתכננים לילדיהם ביום הכל כך מרגש שלהם. את בובות הענק ליום הולדת, ניתן לשלב בקלות עם מגוון רב של הפעלות שונות כמו למשל – שילוב של בובות עם הפעלה של ליצן, קוסם, תיאטרון בובות, הפעלות שונות על ידי מפעילים, מעגל מתופפים ועוד מיני רבים. למעשה, המטרה בבובות אלו להקנות לילדים סוג של "הפתעה", כך הילדים יוכלו להיות מוקסמים מהמראה הלא שגרתי של בובות אלו.

מהן בובות ענק?

בובות ענק ליום הולדת מתנשאות לגובה רב ויכולות להגיע עם- 3.5 מטר (תלוי לפי סוג הבובה המוזמנת) והן לא סתם אטרקציה אלא ה-אטרקציה המדוברת ביותר לאירועים מיוחדים ובעיקר לימי הולדת של ילדים בגילאים שונים. איך זה עובד? בובות הענק מקבלות את פני הילדים בכניסה לאירוע בסבר פנים יפות, הן משתתפות בהפעלות השונות המתקיימות באירוע, הן רוקדות עם הילדים כאשר נשמעת מוזיקה ובכלל הופכות את חגיגת יום ההולדת למהנה ביותר ובלתי נשכחת לילדים וגם להורים.

מגוון רב של סוגי בובות ענק לימי הולדת

את בובות הענק ניתן למצוא בשלל רב של דמויות מוכרות אשר אהובות על הילדים כאשר הדמות הפופולרית והאהובה על ילדים היא – בובת דובי ענק המגיעה בשלל רב של צבעים. הגימיק של בובת ענק ביום הולדת תפס תאוצה בשנים האחרונות וניתן לראות אותן בכל יום הולדת לטווח רב של גילאים, החל מימי הולדת של גיל שנה ועד ימי הולדת של ילדים בני 10 ויותר. את בובות הענק ממספקות חברות לאטרקציות לאירועים או חברות פרטיות המחזיקות ברשותן מספר רב של בובות ענק אשר באות עם מפעילים, אך כמובן שיש אופציה לשכור רק את הבובות ולהפעיל אותן על ידי מתנדבים שיכנסו לתוך הבובות ויפעילו את הילדים בחגיגת יום ההולדת.

אטרקציה מהנה בעלת ערך מוסף לילדים

בובות ענק ליום הולדת הן אומנם סוג של אטרקציה נלווית ליום ההולדת, אך היא ללא ספק נכללת כחלק מההפעלה ליום ההולדת למגוון רב של גילאים שונים, כאשר ברוב המקרים אטרקציה זו היא גולת הכותרת שיכולה להפוך כל אירוע פשוט למהנה ביותר ובלתי נשכח. אם תחשבו על זה, תראו כי ילדכם ושאר החברים באירוע ירקדו ויעשו שמח עם הבובות ברחבה, כך שכל הילדים לא יישבו לרגע באירוע המהנה. מעבר לכך, מדובר באטרקציה עם ערך מוסף ילדים שתהפוך את יום ההולדת שלכם לשמחה, יוצאת דופן ובלתי נשכחת.